GOOGLAJ i pretražuj svašta nešta

srijeda, 18. siječnja 2012.

LJUBIM TE ISUSE I DUŠOM I TIJELOM SVOJIM

Dušo Kristova,posveti me.
Tijelo Kristovo,spasi me.
Krvi Kristova,napoj me.
Vodo iz prsi Kristovih,operi me.
Muko Kristova,potkrijepi me.
O dobri Isuse,usliše me.
Među rane svoje sakrij me.
Ne dopusti,da se odijelim od Tebe.
Od neprijatelja hudoga brani me.
Na čas smrti moje zovni me.
I zapovijedi mi,da dođem k Tebi.
Da Te sa svetima Tvojim hvalim
U vijeke,vijekova. Amen

Broj komentara: 5:

  1. Suggest good information in this message, click here.
    aagautoglass.com
    rdg1si27.com

    OdgovoriIzbriši
  2. pg ทดลอง เล่น ฟรี ซื้อ ฟรี สปิน พร้อมที่จะลุ้นโชคด้วยการเล่นด้วยจริงคุณสามารถซื้อฟรีสปิน เพื่อเพิ่มโอกาสในการชนะ! ทดลอง PG ที่เว็บไซต์ของเราและค้นพบความสนุกที่ไม่มีที่สิ้นสุด!

    OdgovoriIzbriši

Ovdje ostavite sva svoja pitanja i komentare,unaprijed hvala,autor bloga !